1000 fotó, több ezer izgalmas részlet
A képanyag aktualitását, frissességét jelzi, hogy az eredeti angol kiadás is 2008 végén jelent meg, így valóban az utóbbi időszak trendjeibe nyerhetünk bepillantást.
A könyvben található megszámlálhatatlan apró részlet értékes forrásként szolgálhat a design területén dolgozóknak, legyen az illető kreatív vagy marketingszakember: további ötleteket adhat arculattervezéshez, a színek alkalmazásához, tipográfiai, kötészeti vagy fotográfiai megoldásokhoz.
Tervezői stílusok szerint csoportosítva
A termékkategóriák és iparágak szerinti csoportosítás helyett stílusonként rendszerezett képek segítenek, hogy egyszer és mindenkorra bebizonyosodjon: a termékeket sokszor a csomagolásuk alapján ítéljük meg.
A válogatásba bekerült termékeket az alábbi csoportokba soroltuk:
E kiadvány rendkívül gazdag és változatos képi anyagával elsősorban a vizualitásra épít, így csak minimális szöveges információt tartalmaz. Ennek köszönhetően lehetséges a könyv – az eredeti angol nyelvű változatnál kedvezőbb árú – ún. imprint kiadása, amelyben csak a téma megértéséhez feltétlenül szükséges szöveges oldalak magyar nyelvűek.
A kötet kétnyelvű tartalomjegyzéke könnyű eligazodást tesz lehetővé az angol nyelvű fejezetkezdő oldalak között.
A kevésbé fontos szöveges részek – pl. a többnyire nemzetközi alkotók és megrendelők megnevezése – angol nyelvűek maradtak.