A termékeket elénk táró képanyag önmagáért beszél – a lényegre törő fotókon bemutatott színek és formák pezsdítően hatnak kreativitásunkra, legyen szó bármilyen tervezési feladatról. A világ minden tájáról összegyűjtött izgalmas alkotások között kedvünkre tallózhatunk és ihletet meríthetünk a stílusok kavalkádjából.
A kötet inspirálta ötletek segíthetnek olyan grafikai tervek létrehozásában, amelyeken keresztül ügyfeleink termékeire is bizonyosan felfigyelnek majd, és ami még fontosabb: emlékezni fognak rájuk.
Mit tartalmaz a könyv?
A három fő témakörbe csoportosított fotókon a következő csomagolástípusokra láthatunk példákat:
Imprint kiadás angol oldalakkal
E kiadvány rendkívül gazdag és változatos képi anyagával elsősorban a vizualitásra épít, így csak minimális szöveges információt tartalmaz. Ennek köszönhetően lehetséges a könyv – az eredeti angol nyelvű változatnál kedvezőbb árú – ún. imprint kiadása, amelyben csak a téma megértéséhez feltétlenül szükséges szöveges oldalak magyar nyelvűek.
A kötet kétnyelvű tartalomjegyzéke könnyű eligazodást tesz lehetővé az angol nyelvű fejezetkezdő oldalak között.
A kevésbé fontos szöveges részek – pl. a többnyire nemzetközi alkotók és megrendelők megnevezése – angol nyelvűek maradtak.