A zsebkönyv formátumú kiadás az amerikai Rockport Kiadó LogoLounge című köteteinek tartalmát sűríti össze egy könyvbe. A kézikönyv a hosszas leírásokat mellőzve, kizárólag a logók bemutatására koncentrál; kompakt, épp ezért jól forgatható, hasznos ötletforrás minden logótervezés iránt érdeklődő számára.
A témakörök alapján 21 csoportba rendezett gyűjteményben könnyű a célzott keresés és az eligazodás. Az egyes témakörök szerint bemutatott logók jól példázzák, hogy azonos kategórián belül is születhetnek eltérő stílusú alkotások.
A témakörök között megtalálhatók például
E kiadvány rendkívül gazdag és változatos képi anyagával elsősorban a vizualitásra épít, így csak minimális szöveges információt tartalmaz. Ennek köszönhetően lehetséges a könyv – az eredeti angol nyelvű változatnál is kedvezőbb árú –, ún. imprint kiadása, amelyben csak a téma megértését segítő szöveges oldalak magyar nyelvűek.
A kötet kétnyelvű tartalomjegyzéke könnyű eligazodást tesz lehetővé az angol nyelvű belső fejezetkezdő oldalak között.
A kevésbé fontos szöveges részek – pl. a többnyire nemzetközi alkotók és megrendelők megnevezése – angol nyelvűek maradtak.