Az angol kiadó névjegykártyadesignnal foglalkozó sorozatának kilencedik, magyar kiadásban elsőként megjelenő kötete a világ vezető tervezőgrafikusainak keze alól kikerülő legfrissebb és leginnovatívabb munkákat tárja elénk. A referenciaként forgatható album a névjegykártyák számos faját felvonultatja, többek között a tipografáltakat, a formásakat és az interaktívokat. Kiemelten foglalkozik az érdekes elő- és hátoldalakkal, valamint a különleges anyagokkal és grafikai megoldásokkal. A páratlan gyűjtemény számos olyan ötletet és példát mutat be, amelyek révén a grafikusok, a cégvezetők és a vállalatok marketingesei betekintést nyerhetnek a legkülönfélébb ügyfelek arculati és márkaépítési elképzeléseibe...
A könyvet készítő Rule29 stratégiai tervezéssel és designnal foglalkozó cég, amely tevékenységének súlypontját a kreatív anyagok készítésére helyezi. Változatos ügyfélköre számára teljes körű szolgáltatásokat kínál, az innovatív designt átgondolt üzleti stratégiával ötvözi. Kreatív megoldásai célzottan közvetítik az ügyfelek egyedi üzeneteit. A Rule29 együttműködésen alapuló szemléletmódját és eredményeit olyan fórumok is elismerték, mint a Communication Arts, a HOW, a STEP, a PRINT, a Graphis és még sokan mások. A cégről a www.rule29.com oldal nyújt további információt.
A könyv angol nyelvű oldalakat tartalmaz.