Könyvajánlók

Kiadó:
ISBN:
978-963-244-192-4
Kiadás éve:
2010

1000 termékdesign : forma, funkció és technológia a világ minden tájáról

Mozgásban a formatervezés A terméktervezés a közelmúltban drasztikus változásokon ment keresztül. Elég, ha csak egy pillantást vetünk a mai számítógépekre, MP3-lejátszókra vagy akár mikrohullámú sütőkre – minden kompakt, mégis nagy kapacitással bír. A kevesebb olykor több, főként ha ennek köszönhetően válnak a tárgyak mozgathatóvá és felhasználóbaráttá...
tovább >>>

Kiadó:
ISBN:
963-9534-65-0
Kiadás éve:
2007

1000 táska, tasak, cédula és címke : nyitott szemmel a csomagolás részleteire

Csomagolni kell, csomagolni jó! Jól jönne egy látványos papírtáska a következő konferenciára? Visszafogott, ám újszerű címkét kíván az új termék? Meglepő csomagolásra lenne szükség a céges karácsonyi ajándék átadásához? Íme egy könyv, amelyben egy helyen látható 1000 válogatott táska, tasak, cédula és címke, amely grafikai stílusok és alkalmazási területek széles skáláját mutatja be hétköznapi és exkluzív árucikkek csomagolásain keresztül...
tovább >>>

Kiadó:
ISBN:
978-963-244-116-0
Kiadás éve:
2009

1000 újabb grafikai ötlet : ismét célkeresztben az egyedi részletek

Nyomattól az ajándékig Az egyedi kötészeti megoldások és a különleges felületek – amellett, hogy nagyszerű látványt nyújtanak – a nyomtatott anyagot kibontásra váró, izgalmas ajándékká varázsolják. A kötet ismét azokra az apró részletekre és eredeti nyomdai megoldásokra irányítja a figyelmet, amelyek egyedivé, emlékezetessé teszik a grafikai tervet...
tovább >>>

Kiadó:
ISBN:
978 963 9534 76 6
Kiadás éve:
2007

1000 kereskedelmi grafika : A feliratoktól a logókig, és minden, ami in-store

Eladni tudni kell Kit ne hódított volna már meg egy, a kedvenc sportcipőjéhez mellékelt bohókás szóróanyag vagy egy finom bonbon kézműves doboza? Vásárlásaink alkalmával szívesebben térünk be olyan üzletbe, ahol a kirakattól a polcok elrendezésén át a termékek címkéjéig és a reklámtasakig minden látható elem az egységes arculatot követi, az általunk elvárt ígéretet sugallja, így a márka jelenlétét erősíti. Eladni tudni kell és ezt a célt legújabb könyvünkben bemutatott ötletes vizuális megoldásokkal szeretnénk támogatni...
tovább >>>

Kiadó:
ISBN:
963-7162-35-6
Kiadás éve:
1986

Kiadó:
ISBN:
978-963-244-052-1
Kiadás éve:
2008

Amikor az óriáskígyó lenyeli az elefántot... : Kommunikáció jelekkel - bevezetés a szemiotikába

Mindennapi tudományunk – a jelértelmezés A szemiotika a jelek tudománya. A jelek hihetetlenül változatosak lehetnek: az egyszerű, útirányt mutató közlekedési táblától a tűzre figyelmeztető füstön át a kultúránkba ágyazódott, a képzőművészetben és az irodalomban megjelenő szimbólumokig a jelek értelmezése mindennapi életünk részét képezi. Ennek ellenére a jelelméletet sokan misztikus tudománynak tartják. Ez a könyv az elvont elméletek magyarázata helyett közismert képek és szimbólumok segítségével, játékosan ismertet meg a szemiotika alapjaival...
tovább >>>

Kiadó:
ISBN:
978 963 244 189 4
Kiadás éve:
2010

Csomagolás és design 2 : stancolt kiadványok és csomagolástervek

Ötletes hajtogatások és stancformák A könyv olyan csomagolásokat, reklámkiadványokat, CD- és DVD-borítókat, meghívókat tár elénk, melyek közös ismertetőjegye a kreatív hajtogatás és stancolás. A kötetben bemutatott közel 100 munkánál alkalmazott megoldások megértését a szemléletes fotók és a rövid leírások mellett az oldalpár jobb felén található, kiterített stancrajzok is segítik. ..
tovább >>>

Kiadó:
ISBN:
978 963 244 005 7
Kiadás éve:
2008

Csomagolás és design : Stancolt kiadványok és csomagolástervek

Ötletes hajtogatások és stancformák A könyv olyan csomagolásokat, reklámkiadványokat, CD- és DVD-borítókat, meghívókat tár elénk, melyek közös ismertetőjegye a kreatív stanc- és papírhasználat. A kötet nem csupán az új hajtogatási módok kiötléséhez ad segítséget; a mellékelt stancrajzok révén a bemutatott munkáknál alkalmazott technikák megértését is segíti. A számos területet felölelő tervek a szemléletes fotók és a stancminták alapján könnyen meg is valósíthatók.Ötletes hajtogatások és stancformák A könyv olyan csomagolásokat, reklámkiadványokat, CD- és DVD-borítókat, meghívókat tár elénk, melyek közös ismertetőjegye a kreatív stanc- és papírhasználat. A kötet nem csupán az új hajtogatási módok kiötléséhez ad segítséget; a mellékelt stancrajzok révén a bemutatott munkáknál alkalmazott technikák megértését is segíti. A számos területet felölelő tervek a szemléletes fotók és a stancminták alapján könnyen meg is valósíthatók...
tovább >>>

Kiadó:
ISBN:
978-963-244-124-5
Kiadás éve:
2009

Logótár 3 : 2000 válogatott logó nemzetközileg elismert tervezőktől

A Logótár-sorozat harmadik tagja A könyv a korábban megjelent Logótár és Logótár2 című kötetek folytatásaként újabb nagyszerű válogatást mutat be a LogoLounge.com weboldalra beküldött több mint 65 000 alkotás közül...
tovább >>>

Kiadó:
ISBN:
978-963-9534-96-4
Kiadás éve:
2007

Logótár 2 : 2000 válogatott logó nemzetközileg elismert tervezőktől

Második felvonás A könyv a korábban megjelent Logótár című kötet folytatásaként újabb nagyszerű válogatást mutat be a LogoLounge.com weboldalra beküldött több mint 65 000 alkotás közül. Kimeríthetetlen ötletforrás A logót egy cég arculatának egyik legfontosabb elemeként tartják számon, épp ezért tervezése a legnagyobb szakmai kihívást jelentő feladatok közé tartozik.
tovább >>>

Kiadó:
ISBN:
80 8062 208 6
Kiadás éve:
2004

Az ókor emlékezete : A sziklarajzoktól az ábécéig

A sok képpel és rajzzal illusztrált kötet az írás kialakulásával, fejlõdésével foglalkozik. Bemutatja a legõsibb írástípusokat a hieroglifától az ideogrammákon át egészen a szótag- és betûírásig.
tovább >>>

Kiadó:
ISBN:
978 963 05 8485 2
Kiadás éve:
2007

Titkok és történetek a betűk történetéből

A nyomdai betű az írót az olvasóval, a gondolatot a megértéssel összekötő híd. A betű az üzenethordozó: olyan művészeti forma, amely hatást gyakorol minden írni-olvasni tudó emberre, ám a története javarészében megfelelt a régi mondásnak, miszerint "a jó tipográfia legyen láthatatlan", azaz ne vonja el a figyelmet a maga egyéniségével. A tervezők csak a tizenkilencedik század vége felé kezdtek rájönni, hogy legalább annyit el tudnak mondani a betűrajzukkal, mint az írók a szavaikkal. A forma természetesen ugyanannyi jelentést hordoz, mint a tartalom. Manapság mindenki rendelkezik ugyanezzel a kifejező erővel, akinek akad számítógép a közelében a maga óriási betűtípus-készletével. A kötet a kezdet kezdetétől beszéli el a történetet, amely az emberi történelmet is híven tükrözi. A tizenötödik századi, a kezdetekről folyó heves vitáktól a legmodernebb betűtípusaink kitalálásáig, Simon Loxley egy regényíró tehetségével beszél a betűink hátterében álló emberekről, a mögöttük lezajlott eseményekről. Hogyan jutott 1438-ban Johann Gutenberg a nyomtatás gondolatára? Van Baskerville-nek bármi köze is Sherlock Holmeshoz? Miért vezették be a nácik újra a gót betűt? Mi az a Zapf? A könyv végigvezet nyomdai betűink történetén, egyúttal a hatásukról és következményeikről beszámoló tanulmány is. Loxley a divattól a propagandáig és az olvasás elterjedéséig megmutatja, hogyan változtatta meg a tipográfia a világunkat. A kötetet mutatók és a magyar tipográfiát is tárgyaló Előszó egészíti ki.
tovább >>>